2021-2022 სასწავლო წელი
„ნამდვილი ისტორიები“- „სინამდვილისა“ და „ისტორიის“ მნიშვნელობითი ინტერპრეტაციები
ბავშვთა მიმართ ძალადობის გაშუქება თანამედროვე ქართულ მედიაში
ბავშვთა საკითხების გაშუქება სატელევიზიო და ონლაინ მედიაში - შედარებითი ანალიზი
ბიზნესისა და ეკონომიკის პრობლემების მედიაგაშუქების სპეციფიკა პოსტპანდემიურ პერიოდში
გენდერული ასპექტები სპორტულ მედიაში
ერლომ ახვლედიანის პუბლიცისტიკა
თანამედროვე მოდის სფეროში მიმდინარე მოვლენათა გაშუქების სპეციფიკა ქართულ სატელევიზიო სივრცეში
თანამედროვე სახელოვნებო პროცესის გაშუქების თავისებურებები ქართულ ონლაინგამოცემებში
მელოდრამატული კულტურა ქართულ ტელესივრცეში, მისი სოციალური, კულტურული და პოლიტიკური ფაქტორები
რუსეთ-უკრაინის ომი და ქართული ონლაინ მედია
სარკაზმი და ირონია პოლიტიკურ საავტორო ტელეტექსტში
სასამართლოს თემის გაშუქების სტრატეგია ქართულ ონლაინმედიაში
სოციალურ ქსელში პოსტვის ფსიქოლოგია და ფსიქოლოგების პოსტები
სოციალურად დაუცველ პირთა პრობლემების რეპრეზენტაცია რეგიონულ ონლაინმედიაში
სოციალური მედია და სამოქალაქო საზოგადოება
სპორტისა და სპორტსმენების აფილაცია პოლიტიკასთან პოლარიზებულ მედიაგარემოში
ტურზმის საკითხების გაშუქების სპეციფიკა რეგიონულ ონლაინმედიაში
ქალთა რეპრეზენტაცია ქართულ ტელემედიაში
ქართული იუთუბ სპორტული პოდკასტების სპეციფიკა
წიგნის მაღაზიების „ფეისბუქ“ გვერდების მარკეტინგული სტრატეგიები
2022-2023 სასწავლო წელი
არტჟურნალისტიკა სამაუწყებლო მედიაში მოვლენები და თანამედროვე დისკურსული პრაქტიკა
კულტურის საკითხების გაშუქება პანდემიურ და პოსტპანდემიურ პერიოდში (ონლაინ მედიის მაგალითზე)
ყალბი ახალი ამბების გავრცელების ფაქტორები
გაზეთი, ქართული ფილმი, 80- იანი წლების საზოგადოებრივ-პოლიტიკური მოვლენების კონტექსტში
თოქ-შოუს ჟანრის ახალი ტენდენციები პოლარიზებულ მედიაგარემოში
მენტალური ჯანმრთელობის პრობლემების მქონე პირების გაშუქება მედიაში
ფეხბურთის როლი სპორტული ჟურნალისტიკის განვითარების პროცესში